Follow on Bloglovin.....Det är inte så konstigt

Vem vill inte vara "perfekt"? Men vad är det? För mig har detta tagit en väldigt lång tid att komma fram till. Ingen är perfekt. Det finns inte. Jag tycker man alltid ska sträva efter att bli "perfekt", men det betyder olika för olika människor. För mig betyder det att vara lycklig. Det är en bra början. Jag har länge strävat efter att bli smal, tunn och sådär perfekt som alla tjejer är på omslag, instagram, weheartit och alla andra medier. Men hur perfekta är dom?
 
Var dig själv och sträva efter ditt egna perfekta jag. Jag är perfekt, men för mig betyder det som sagt att vara lycklig. Jag är lycklig. Kroppen jobbar jag på, men inte samma tankar där inte. Nu ska jag bli stor och stark!

Postat av: Sarah Persson

Vad bra skrivet, blir glad av att det finns sådana kloka personer som dig <3

2014-03-05 @ 13:40:20
URL: http://sarahmargareta.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frossle.com Omega 3 + Krill frÃ¥n Natusal Vitaminbutiken Kenkou - Online Hälsokostbutik Kom i form till sommaren! FÃ¥ daglig energi! Vitalas Vitalslim NyaLiv.se körkort Högskoleprovets övningbok

ScandicPartner's Affiliateprogram

Tjäna pengar på nätet. Få 300 kr i startbonus - anmäl dig nu!
www.scandicpartners.se

Faktureringsprogram online

Blixtsnabb & enkel fakturering online med Faktura24. Testa helt gratis NU!
www.faktura24.se

Högskoleprovet nya övningsbok

Få toppresultat på Högskoleprovet med högskoleprovets övningsbok.
www.högskoleprovet.se

Alla nya Körkortsfrågor

Ta körkort plugga online. Teoriprov med alla nya körkortsfrågor.
www.körkort.se